Doporučené RSS
Anketa
Žádná anketa není dostupná

>ukončené průzkumy<
články

Novinky

Topolánek: Češi jsou podělaní

napsáno09.01.2008, 16:11

Premiér České republiky a předseda ODS se od hulváctví a boji s novináři dostal až k otevřenému boji s občany České republiky. Charakterizoval nás jako příliš negativní a když k něčemu dojde, tak se z toho poděláme.

Mirek Topolánek

Není to tak dlouho, co Topolánek přišel s nacistickým heslem „Es kommt der Tag“ (přijde den), které je známo jako heslo sudetoněmeckých henleinovců, kteří usilovali o rozbití Československa. Mirek Dalík, nejbližší spolupracovník Mirka Topolánka (viz. dřívější článek Policie, politika, korupce), se zas přirovnává k válečnému zločinci Martinu Bormanovi, který byl tajemníkem Adolfa Hitlera.

Žádný národ nejde jednoznačně označovat jako zbabělý, už vůbec ne Český, neboť Češi v historii naopak vždy prokázali svoji odvahu a vynalézavost. Lze vzpomenout třeba na mobilizaci Československé armády roku 1938 a na odvahu Čechů postavit se Německé agresi, kdy Češi byli ochotní sami čelit Německé vojenské síle. Je pravdou, že nakonec sice nebojovali, ale jen kvůli rozhodnutí vlády a prezidenta, na které vyvinuli nátlak naši spojenci (Anglie, Francie), kteří tak stateční jako my nebyli a zradili nás, neboť porušili smluvní závazky, podle kterých byli povinni Československo bránit. Dalšími příklady mohou být František Palacký, Jan Hus a Jiří z Poděbrad.

Nedávno se v novinách objevil výrok české modelky Agáty Hanychové „…v zasranejch Čechách bejt bohatej nemůžeš“. Zvedlo to vlnu pobouření, avšak Hanychová je jen modelka, od které se hluboké myšlenky nemohou očekávat a nikdy nebude reprezentovat náš národ, ani v něm nebude hrát významnější roli. Topolánek je však nejvýznamnější činitel národa a kdyby výrok "Češi obvykle všechno vidí negativně, a když k něčemu dojde, podělají se…", který poskytl pro Hospodářské noviny, vyřkl na adresu jiného státu, pak by se dalo hovořit o vyvolávání válečného stavu České republiky s jiným státem. Topolánek ale uráží český národ, a tak vyvolává válku s Českým národem.

Jeho chování, kdy beztrestně kope novinářům do aut, vyhrožuje jim násilím a na tazatele, které se jej dotazují na jeho propojení přes Mirka Dalíka na mafii, ukazuje zvednutý prostředníček, odpovídá snad jen chování nějakého diktátora v některém africkém, rozvojovém a nedemokratickém státu, který si absolutně neváží svého národa, který svůj národ bere jen jako hloupé ovce, kteří mu mají sloužit.

Na Topolánka, který krom morálních a principiálních zásad porušil také svůj ústavní slib, když porušil ústavu ČR, je podáno mnoho žalob za hanobení národa. Trestný čin, jehož se Topolánek dopustil (a jeho vymahatelnost je pravděpodobně nulová – tedy vliv vlády na justici, policii, problém s poslaneckou imunitou, tzv. „pozitivní diskriminace“, aj.) Podle zákona je sazba za tento trestný čin až 2 roky vězení.

Komentáře » přidat

sledovat diskuzi: E-mailem | RSS
nejstarší nahořenejstarší nahoře
gravatar Re: Standa (03:32:52 | 01.02.2009)
Děkuji, zdá se, že mi teď už jen chybí Kleopatra
Takové expresionismy jako vy nepoužívám, nevím kde jste na ty pomatené voliče, atp. přišel...

Cituji:
Takový článek jako ten váš by nebyl problém napsat téměř o kterémkoliv z vrcholných politiků. Na každého se něco najde a na politiky tuplem.

Moc se těším na Vaší odpověď na mou otázku.

Na kterého politika?

Stačí mi jen jeden jediný premiér, či předseda strany (ale postačí i poslanec), který se tak vulgárně choval v PS, na ulici a i ke své rodině a státu. Většího hulváta v polistopadové politice jsem nezaregistroval. Leda snad už jen Sládka. Nicméně s Topolánkem se v ledasčem ani on nedá srovnávat. Sládek je proti Topolánkovi v ledasčem "břídil"!
Cituji:
Mě ale vadí jak se vám hodí do vašeho článku úplně cokoliv, protože hlavní myšlenkou je očernit, nikoliv dobrat se nějaké pravdy.

Na tomto webu se články podobné tomuto (o Topolánkovi) nevyskytují. Hulvát jako je pan Topolánek by si o sobě zde nezasloužil zveřejnit celý článek, avšak jeho výrok "o podělaných češích" byl zasazením úderu do hluboké rány naší národní hrdosti a pohár trpělivosti s jeho nevybíravým chováním přetekl. Je důležité, aby se lidé nenechali urážet podobným člověkem, který si říká "jejich premiér". Mohl bych se dostat v diskuzi i dál, k současnému panu prezidentovi, ale nechci téma rozvětvovat.
Cituji:
A pak mi vadí jak se za vaším článkem táhne jako smrad diskuze plná s*aní a koko*ů. Vím, že za ty lidi nemáte přímou zodpovědnost, nicméně táhnou se za vámi a další to čtou a tím přispíváte k blbé náladě mezi lidmi.

K blbé náladě mezi lidmi přispívají lidé jako je pan Topolánek, kteří hovoří i za ně, nebo kteří útočí na jejich hrdost. Ne ti, kteří jeho jednání okomentují. To jak byste si to představoval vy, tak by to nefungovalo ani v Rusku, i tam mají větší svobodu slova.
Cituji:
Vůbec jsem nepochopil význam vašeho článku. Chtěl jste tím říci, že Topolánek je špatný => ODS je špatná?

Každý si z článku zřejmě odnese to co chce, jak už to bývá. Musím však uznat, že vaše teorie je zajímavá. Na tom, že ODS nechá v čele takového člověka a toleruje i vládnutí s Čunkem a dalšími podivnými lidmi, že je tedy i ODS špatná, něco je...
Cituji:
Ale vždyť Paroubek je stejný narcis a také opustil svou ženu a také se kamarádí s mafií. To by tedy i ČSSD byla špatná. Co je tedy dobré? Je vůbec něco podle vás dobré?

To že pan Paroubek opustil svou ženu je jedna věc a že pan Topolánek založil svojí volební kampaň na falešné rodině věc druhá. Jestli v tom a i v přístupu obou ke svým exmanželkám, nevidíte rozdíl a považujete je za stejné "narcisy", to je Váš názor, nikoliv fakt.

Co se týče použití některých vulgarit. Na jedné straně Vám nevadí vulgarity pana Topolánka před médii, PS a na druhé Vám vadí stejné vulgarismy od občanů zpět na jeho osobu (což bylo vyprovokováno). Myslím, že by se to dalo v lepším případě označit jako tritanopie a v horším jako animozita...

Samozřejmě, že je podle mě něco dobré. Kdybych nechápal dobré, nemohl bych vidět špatné. Mohl bych Vám zde vypsat seznam nejrůznějších jmen a hodnot, nicméně by se to netýkalo tématu - bylo by to offtopic (neřešíme zde můj globální názor na politiku a společnost, nýbrž můj postoj k Topolánkovému jednání).
Cituji:
A úplně na okraj: Hanychová není vůbec hloupá, je to vychytralá, rozmazlená a penězuchtivá kočička, která jen přišla na to jak oblbovat hloupý dav a jak klást pastičky na hloupé novináře z Blesku apod.

Také se rád dívám na pořad Burianův den žen, ale nejsem toho názoru, že by svojí hloupost na novináře jen hrála. Myslím že bylo vidět, že slečna Hanychová chce vypadat, jako že má za sebou nějaké tajemství - jiné "své já", ale to se bohužel nikde nenalézalo a obávám se, že tam opravdu žádné není. Její nepromyšlené žvásty to jen potvrzovaly.

Mimochodem; to, že pan premiér kopal novinářům do aut, tomu se opravdu divím.
Posláno v 23:35:18 | 09.02.2009

Standa
gravatar Marcu Antonie, překvapil...
Marcu Antonie, překvapil jste mne, že jste mne nevyhodil, jak tvrdíte, jen ze zášti k pravicovým vykořisťovatelům tunelářům a jejich pomateným voličům. Budu se tedy snažit tentokrát být "on topic". Takový článek jako ten váš by nebyl problém napsat téměř o kterémkoliv z vrcholných politiků. Na každého se něco najde a na politiky tuplem. Zvlášť když se ani nemusíte moc snažit a stačí si jen přečíst noviny. Mě ale vadí jak se vám hodí do vašeho článku úplně cokoliv, protože hlavní myšlenkou je očernit, nikoliv dobrat se nějaké pravdy. A pak mi vadí jak se za vaším článkem táhne jako smrad diskuze plná s*aní a koko*ů. Vím, že za ty lidi nemáte přímou zodpovědnost, nicméně táhnou se za vámi a další to čtou a tím přispíváte k blbé náladě mezi lidmi.
Vůbec jsem nepochopil význam vašeho článku. Chtěl jste tím říci, že Topolánek je špatný => ODS je špatná?
Ale vždyť Paroubek je stejný narcis a také opustil svou ženu a také se kamarádí s mafií. To by tedy i ČSSD byla špatná. Co je tedy dobré? Je vůbec něco podle vás dobré?
A úplně na okraj: Hanychová není vůbec hloupá, je to vychytralá, rozmazlená a penězuchtivá kočička, která jen přišla na to jak oblbovat hloupý dav a jak klást pastičky na hloupé novináře z Blesku apod. Mimochodem to jsou ti, kterým Topolánek kopal do aut a já se mu nedivím.
Posláno v 03:32:52 | 01.02.2009

favatar
gravatar Re: Standa (09:39:26 | 28.01.2009)
Pokud byste si přečetl diskuze na tomto webu, než zde začnete dělat soudy o objektivitě a byl tak alespoň trochu objektivní, pak byste zjistil, že v diskuzích nesouhlasné příspěvky jsou. I když ne v takové četnosti, jak byste si, jako pravicový volič, asi přál. Ale k Vašemu vymazanému příspěvku, o který ve skutečnosti jde. Byl vymazaný proto, že neměl vůbec nic společného se zdejším článkem a reagoval jste v něm na jinou diskuzi na jiném serveru. Příspěvek byl zcela off-topic a z toho důvodu musel ven. Nikoliv proto že by s něčím (v tomto případě spíše někým) nesouhlasi. Navíc v něm bylo napsáno něco v tom smyslu, že nestojíte o mojí reakci na něj, takže jsem ani nereagoval.

Pane Stando, podívejte se na kodex diskutujících na tomto serveru, především na bod Off topic a dále na bod Příspěvky postrádající logiku a smysl. Náš kodex se neliší od kodexů jiných diskuzí a to myslím je zcela objektivní informace. *4*
Posláno v 10:51:55 | 29.01.2009 | novak[@]great-webdesign.cz

Standa
gravatar Ano, tomu se říká objektivita
Příspěvky, které s vámi nesouhlasi musí z této diskuse ven. Takže tu zůstává jen s*aní a Che-Guevarovské levicové úlety.
Posláno v 09:39:26 | 28.01.2009

Katka
gravatar Topolánek mě sere, sral...
Topolánek mě sere, sral, a vždycky mě bude srát..*21* A o Hanychové se zmiňovat nebudu..
Posláno v 10:58:07 | 31.12.2008 | katulka987[@]seznam.cz

VALACH
gravatar Topolánek není chlap s ...
Topolánek není chlap s gulama,jak prohlásil,ale velký KOKOT s kulama!*20*
Posláno v 22:07:23 | 14.06.2008

olo
gravatar Re: none (17:03:45 | 06.02.2008)
Není pravdou že by čecháčci tahly s východem jsme střed evropy nic moc toho tady10000000 nemuže ovlivnit,akorad je tu dost zrádců pro peníze udělají vše.Dobrý polityk se rodí jednou za sto let, stale slyším že musej udělat nepopulární opatření, kdy se bude dělat populární kdy bude spokojeno aspoň 60% čechů? Proč se zbavovat ve své zemi klíčových bodu v naší vlasti a to sou Voda-Energie- což tu nežijou strategové kteří by poradily, aspoň tyto dvě položky ponechat pod kontrolou českého státu v jiných zemí se o tyto dvě položky kruťe bojuje,dale zdravotnictvý další věc která je klíčová doktoři chtějí čím dál víc peněz ano budiž ale mnělo by se vycházet z výplaty naroda a ne co berou jinde proč občan nevychází z výplaty dělníka v německu či v holandsku pak by to bylo aktuální a kecy typu že český dělník má niší produktivitu je finta od manažeru aby vám dal co nejméně.Pracoval sem v Belgii-Holandsku-Německu-toho času v Česku u zahraničního podniku český dělník je v evropě žádaný maká neoblbuje a je levný!Třeba v německu muj šef říkávál já rádši zaměstnám jednoho čecha který udělá víc než dva němci.Ajinak sem tu četl nazor na východ do prkýnka sme slované je to v genech máme k sobě blíž stalo se mně že angličan vám nepodal vodu čistil si mýma kalhotama boty a polák či rus bulhar rumun dá vodu dá cigaretu rozdělí se sváma o jídlo a nenaparuje se nad vámi,němce sem požádal o vodu němec se mne ptá a doma vodu máš? ano mám odpověděl sem a on nato no aco tady teda děláš?Jinak ze všech národu němci maj nejraději Čechy jsme svázáni pupeční šňurou ať chcem či ne .*24*
Posláno v 05:38:06 | 23.04.2008

Cigánka Danka
gravatar Re: none (17:03:45 | 06.02.2008)
No,trocha pravdy na tom bude....Čecháčci táhnou s východem nikoliv západní Evropou a proč? Češi jsou neschopní zadlužení zbabělci.
Posláno v 11:46:02 | 20.02.2008

none
gravatar Re: sqi (22:28:23 | 09.01.2008)
projevuje se pouze jako malé dítě.*5* *5*
Posláno v 17:03:45 | 06.02.2008 | novinky[@]seznam.cz

favatar
gravatar Naše podělanost, podle ...
Naše podělanost, podle Topolánka, se dostala i do zahraničního tisku. Například Rakušané Topolánka berou jako cholerika, jeho poznámky vztahují i na sebe a zastávají se nás. Je pozoruhodné, že se nás zastává národ, který má proti nám poslední dobou tolik výtek, a že náš premiér, který neměl ani odvahu postavit se v televizních debatách Paroubkovi, napadá naší národní hrdost, čímž naší odvaze jistě nepřispívá, ba naopak. Pokud si budeme vsugerovávat, že jsme neschopní, zbabělí a vše vidíme negativně, pak se na svět budeme dívat očima Topolánka a to z nás negativní bytosti, které se ze všeho "podělají" nakonec udělá.

Dovolím si reagovat na přispěvovatele sqi. V Mnichově roku 1938 bylo bez nás rozhodnuto za Německo A. Hitlerem, za Itálii B. Mussolini, za Anglie N. Chamberlain a za Francii E. Daladier, že MUSÍME splnit Hitlerovi požadavky. Tedy že musíme naše pohraničí dát Německu. Tato zrada znamenala, že jsme přišli o veškerou možnost se bránit. Z velké části jsme totiž přišli o svojí obranu, která byla pečlivě vybudována. Jednalo se o pohraniční bunkry a zbraně, kterými jsme se mohli smysluplně bránit. Kdybychom se bránili sami, za podpory civilistů a Slováků, tak by to vedlo k nejkrvavějším dějinám naší historie. Podle některých odhadů by vymřela až polovina národa a nejspíše bychom se stejně neubránili. Což nemění nic na tom, že za nás rozhodla vláda a prezident, neboť věděli, že takový masakr by byl zbytečný a navíc bychom byli v očích západního světa jako ten kdo dělá problémy a kvůli komu Evropě hrozí válka. Mobilizace proběhla proto, že jsme neočekávali, že budeme zrazení spojenci a bránit jsme se chtěli. Nic to také nemění na tom, že ač si toho Češi byli vědomi, tak chtěli bojovat, což z nás dělá hrdiny a ze spojenců zbabělce. Podle vlády a prezidenta, kteří byli zradou paralizovaní, se nedá soudit celý národ.
Posláno v 13:19:16 | 11.01.2008 | novak[@]great-webdesign.cz

Harynek
gravatar Buran
Dneska si znepřátelil i polské novináře. Prý se mají naučit česky a český zas polsky, protože ho zdržuje když musí čekat až to někdo přeloží. Já třeba polsky neumim, takže taková tiskovka by byla k ničemu a to myslim pro většinu lidí. Buranovi to asi nedošlo *14*
Posláno v 15:01:52 | 10.01.2008

Koudy
gravatar p.Topolánek není vhodný
p.Topolánek není vhodný muž do politiky,natož premiera české země.Jeho chování je hrozné.Porušování zákonů (2 roky trest) to je opravdu velice hrozné.Takový je člověk,který reprezentuje Českou vládu?A Český stát?Tento muž by se hodil na traktoristu,do JZD.Chováním by tam zapad,mohl by prostrednicky ukazovat na ostatni traktoristy,ale tam uz by ho nikdo nechranil,takže by se stalo to co by p.Topolánek potřeboval...
Vyhrožování novinářům,vždyt to je strasné...
Premier Česka,o on Čechy spiše pomlouvá,vždyt to neni normálni.Agáta Hanychová,o té neni potreba mluvit,je dobra pro Sámera Issu,který je vymastený Hip-hopem stejně jako ona.Kdyz tohle někdo řekne,hned bych ho z Čech vyhodil!
Posláno v 11:07:24 | 10.01.2008 | michal.koudelka[@]atlas.cz

sqi
gravatar Nesouhlasím akorát...
Nesouhlasím akorát s tím, že je chyba nějakých spojenců, že jsme se Německu nepostavili. Rozhodla tak jen a čistě vláda, naše vláda.

I přes to, že šance na ubránění byly velmi malé, za svou svobodu jsme bojovat měli. A mi to neudělali. Mobilizace? No a? K čemu?
Posláno v 22:28:23 | 09.01.2008 | sqi[@]atlas.cz

Přístupy

Poslední komentáře

Fakt by sem se chtěl ně...
Filip 22:41:30 | 10.08.2010

Vas mrdám :D ...
Jamall :D 20:26:46 | 27.07.2010

že odpovědnost vyhrála...
není podstatné  18:32:31 | 30.05.2010

© 2004-2009 Great Webdesign V 4.36 | Vygenerováno za 0.02223 sekund | RSS feed
praetorian